loading...
کلبه عاشقان به معشوق نرسیده..

نجلارز بازدید : 4 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
سلاممــاه مــن !
 

دیشبدلتنگ شدم و رفتم سراغ آسمان اما هر چه گشتم اثریازماه نبود که نبود …!

گفتمبیایم سراغ ِ خودت ..

احوالمهتابیت چطور است ؟!

چهخبــرازتمام خوبی هایت و تمام بدی هایمــن ؟!

چهخبــرازتمام صبــرهایت در برابر تمامناملایمت های مــن ؟!

چهخبرازتمام آن ستاره هایی که بی من شمردی ومن بی تو ؟!

چقدرنیامده انتظار خبــر دارم ؟!

چهکنم دلم بــرای تمــام مهــربانی هایت لک زده است !

راستی، باز هم آســمان دلت ابری است یا ….؟!

میدانم ، تحملم مشکل است …. اما خُب چه کنم؟!

یکوقت خســته نشوی و بــروی مــاه دیگری شود …. هیچ کسبهاندازه مــن نمی تواند آســـمانت باشد !

توفقط ماه من بمون و باش !

ماهمن !

مراقبخاطراتمان ، روزهای با هم بودنمان .. خلاصه کنم بهونه موندنم مراقب خودمون باش !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
گویم دوستت دارم شاید تصور کنی تنهاچند واژه ی ساده را در کنار هم گذاشته ام و جمله ای را بیان کرده ام. اما...
 
این تنها یک جلمه نیست. دنیای لبریزازرویاهای سبز و سرخ.
 
 همین جمله ی کوتاه.
 
آری... همین چند واژه خود کتابیستسرشارازمعنا.
 
 دوستت دارم یعنی بی حضور تو زندگیبرایم بی معناست.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
گرمی دست هایت چیست که دستهایم آنها را می طلبد؟
 
در آینه چشم هایم بنگر چه می بینی؟
 
 آیا می بینی که تو را می بیند؟
 
صدای طپش قلبم را می شنوی که فریاد می زد دوستت دارم؟
دوست ندارم که بگوییم دوستت دارم
 

دوست دارم که بدانی دوستت دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
روز اول گل سرخي برام اوردي گفتي براي هميشه دوستت دارم روز دوم گل زردي برايم اوردي گفتي دوستت ندارم روز سوم گل سفيدي برايم اوردي و سر قبرم گذاشتي و گفتي منو ببخش فقط يه شوخي بود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 4
  • بازدید کلی : 269