loading...
کلبه عاشقان به معشوق نرسیده..

نجلارز بازدید : 4 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
   جای پا      
 
خوابی دیدم...خواب دیدم در ساحل با خدا قدم میزنم.
 
بر پهنه آسمان صحنه هایی
 
اززندگیم برق زد
 
درهر صحنه دوجفت جای پاروی شن دیدم.
 
یکی متعلق به من ودیگری متعلق به خدا
 
وقتی آخرین صحنه در مقابلم برق زد
 
به پشت سروبه جای پاهای
 
روی شن نگاه کردم
 
متوجه شدم که چندین بار درطول
 
مسیر زندگی فقط یک جفت جای پا روی شن بوده است
 
همچنین متوجه شدم که این در سخت ترین
 
غمناک ترین دوران زندگیم بوده است.
 
 این واقعا برایم ناراحت کننده بود
 
ودرباره اش از خداسوال کردم
 
خدایا توگفتی اگر به دنبال تو بیایم در تمام راه با من خواهی بود.
 
ولی دیدم که درسخت ترین دوران زندگیم فقط یک جفت جای پا وجود داشت
 
نمیفهمم چرا هنگامی که بیش از هروقت دیگری به تو نیاز داشتم مرا تنها گذاشتی
 
خداپاسخ دادبنده ی بسیار عزیزم
 
من در کنارت هستم
 
وهرگزتنهایت نخواهم گذاشت
 
اگر در آزمون ها ورنجها فقط
 
یک جفت جای پا دیدی
 
زمانی بود که تورادرآغوشم حمل میکردم
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
روز اول گل سرخي برام اوردي گفتي براي هميشه دوستت دارم روز دوم گل زردي برايم اوردي گفتي دوستت ندارم روز سوم گل سفيدي برايم اوردي و سر قبرم گذاشتي و گفتي منو ببخش فقط يه شوخي بود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 281